Рекомендації
вчителям у роботі з обдарованими дітьми
Не слід приділяти занадто уваги ігровому навчанню з
яскраво вираженим елементом змагальності. Обдарована дитина найчастіше буде
переможцем, що може викликати ворожість однокласників і не сприятиме створенню
атмосфери загальної зацікавленості, до яких прагне вчитель.
Варто уникати зміцнення перфекціоністських
тенденцій. Краще не виділяти обдаровану дитину за індивідуальні досягнення, а
заохочувати спільні заняття з іншими.
Не треба зводити обдаровану дитину на п’єдестал або
робити з неї вундеркінда в очах інших учнів. Її здобутки належним чином
оцінять, а от недоречне наголошення на винятковості породжує роздратування,
ревнощі й відторгнення замість очікуваного схвалення. Інша крайність – навмисне
публічне приниження унікальних здібностей і навіть сарказм – звісно,
неприпустимо.
Варто пам’ятати, що здебільшого обдаровані діти
погано сприймають строго регламентовані, повторювані вправи. Необхідно
урізноманітнити програму.
Комментариев нет:
Отправить комментарий